donderdag 12 juli 2018

Case That Card 1


Hey, hey!

In een catalogus van Stampin' Up! zijn zoveel leuke ideeën te vinden. Ik maak wel eens een kaart na, maar hij krijgt toch altijd een draai van mijzelf. Ik begin gewoon met wat kleuren uit te kiezen en dan zie ik wel waar ik uit kom.
Het resultaat is in dit geval beslist kleurrijk te noemen. 


There are so many fun ideas to be found in the catalogue. I do case, but whatever I case always ends up differently. I usually start  by choosing some colours and then I'll just see where it ends.
In this case the result is colourful, to say the least. 



In de video kun je zien hoe ik een kaart als deze maak en krijg je tips voor met de hand uitknippen. Natuurlijk kun je ook de kleuren nemen die in de catalogus staan, in de video heb ik dat gedaan. Veel kijkplezier!

In the video you can see how I make a card such as this one and you will get some tips on fussy-cutting. Of course you can also choose the colours that are in the catalogue, I have done so in the video. Have fun watching!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten