vrijdag 5 oktober 2018

Card Presentation Box

Hey, hey!

Een tijdje geleden had ik een blogpost over de Large Floral Card en ik heb je toen laten zien hoe je daar een bijpassende envelop voor kunt maken. Maar soms wil je helemaal je kaart niet versturen, maar hem persoonlijk overhandigen. Hiervoor heb ik een mooi doosje gemaakt om je kaart in aan te bieden.
In de blogpost van vandaag en in het filmpje heb ik het over de Grote Bloemenkaart (Large Floral Card), die is 14,6 x 14,6 cm, maar je kunt een doosje zoals dit in elke gewenste maat maken.

Some time ago I blogged about the gorgeous Large Floral Card and I showed you how to make a matching envelope. Sometimes, however, you don't want to send your card through the post, but you want to give it in person. For this I've designed a beautiful Presentation Box.
In today's blogpost and in the video I talk about a box for the Large Floral Card, which is 5¾" x 5¾", but you could make a box like this in any size.


   

Bodem
Base
Merry Merlot 17,80 x 17,80 cm
rondom rillen op 0,65 en 1,25 cm
knip en plak zoals in het filmpje te zien is
Merry Merlot 7" x 7"
score on all sides at ¼" and ½"
cut and adhere as shown in the video
Deksel
Lid
Powder Pink 17,95 x 17,95 cm
rondom rillen op 0,65 en 1,25 cm
knip en plak zoals in het filmpje te zien is
Powder Pink 7-1/16" x 7-1/16"
score on all sides at ¼" and ½"
cut and adhere as shown in the video

Voor informatie over de maat van de versiering op het deksel en de kaart, verwijs ik je graag naar mijn blogpost over de Large Floral Card.

Please see my blogpost on the Large Floral Card for more information on the measurements for the decoration on the lid and the card.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten