zaterdag 16 september 2017

Mijn eerste bericht / My very first post


Hey, hey!

Hartelijk dank voor je bezoek! Daar is ie dan. Mijn blog en het eerste bericht erop.  

Paper crafting (knutselen met papier) houdt me geestelijk gezond en aangenaam voor mijn omgeving. Ik ben er de afgelopen week niet aan toegekomen. Dat kwam omdat ik het idee had een blog te beginnen en dat heb ik geweten. Met veel vallen en opstaan kan ik je nu het eerste resultaat tonen. Het zal even duren voordat ik al mijn ideeën erop heb staan, maar daar wilde ik niet op wachten.

Waarom schrijf ik ook in het Engels? Ik denk groot en hoop een enorm internationaal publiek te trekken? Nee hoor, ik wil aan blog hops gaan meedoen en dan is het voor de andere deelnemers leuker als ze weten wat ik schrijf.

Op mijn blog kun je zien wat ik maak en vandaag is geen uitzondering. Het is deze keer een pop-upkaart gemaakt met de stempelset This Little Piggy. Die is zó leuk!  
Ik ben ook van plan tutorials te doen, dan kun je zien hoe je zo'n kaart maakt. Kom nog eens terug voor een vervolgbezoekje, het wordt echt leuk!
Kijk rustig eens rond op mijn blog, ik ben erg benieuwd wat je ervan vindt. Laat gerust een berichtje achter.
  
Thank you for visiting! Well, here it is. My blog and its very first post.

Paper crafting keeps me sane and nice to those around me. I didn't get to do any this week, though. That's because I got the wild hair to start a blog. Thanks to a lot of trial and error I can now present the initial result to you. It will be a while before this blog contains all the ideas I have, but I didn't want to wait for that.

Why am I posting in English as well? I think big and hope to attract a huge international following? Not really, I have plans to take part in blog hops and writing in English makes things easier for the other participants.

My blog will show you the projects I have made and today is no exception. This time it's a pop-up card that has been made with the cute This Little Piggy stamp set. Don't you adore it?

Among others, I intend to post tutorials to show how a card like this is made. Come and visit my blog again, it's going to be fun!
Please feel free to have look around on my blog. I'm really curious to know what you think of everything. Do drop me a comment.

2 opmerkingen:

  1. Whahaa..."Paper crafting houdt me geestelijk gezond en aangenaam voor mijn omgeving" Die houdt ik erin! Grinnik... en ja...een tutorial van deze zie ik wel zitten... Mooi blog.

    BeantwoordenVerwijderen