vrijdag 25 november 2022

Simpel, toch wow! #1 / Simple, yet wow! #1


Als je deze kaart wilt maken, klik dan rechts bovenin om naar mijn webwinkel te gaan. Onderaan vind je een lijst met de gebruikte materialen.

 

Hey, hey!

In de reeks Simpel, maar wow! heb ik deze kaart voor je. Je kunt de catalogi van Stampin' Up! ook gebruiken voor inspiratie. Ik heb voor deze kaart een lay-out overgenomen en er mijn eigen kaartje van gemaakt.

In the series Simple, yet wow! I have this card for you. You can use the Stampin' Up! catalogues for inspiration too. For today's card I've copied the lay-out and made the card my own.

Ik heb al het rekenwerk al voor je gedaan, zodat je meteen aan de slag kunt!

I've done all the math for you, so that you can start right away!


Basiskaart

Card base

Ik heb de maximale hoogte genomen die in een Stampin' Up! C6 envelop past: 11,1 cm.

I have taken the maximum height that will fit a Stampin' Up! C6 envelope: 4"

kaartkarton 22,2 x 11,1 cm met de lange zijde boven, ril op 11,1 cm

cardstock 8¾" x 4", with the long side top score at 4"

kaartkarton mat 10,8 x 9,2 cm

cardstock mat

Ik heb vanuit de bodem op 1,3 en 5,4 cm hulplijntjes gezet om de vogeltjes te stempelen.

I have placed guide lines from the bottom at ½" and 2" to stamp the birds.

Basic White strook

Basic White  strip

Basic White kaartkarton 4,1 x 11,5 cm

Ik heb de afbeeldingen afgestempeld en daarna gestempeld. Ik heb met een Blendingborstel wat van de helderheid van het wit weggenomen.

Basic White cardstock 1" x 4½".

I've stamped off the images and then stamped them. With a Blending Brush I have taken away some of the brightness of the white.


De versiering op de voorkant is gemaakt met de Rechthoekige Postzegel-pons. Als je in de kaart een stukje wit kaartkarton wilt plakken om op te schrijven, heb je hier de maat: 9,5 x 9,5 cm.

The decoration on the front was made with the Rectangular Postage Stamp Punch. If you want to stick a piece of white cardstock in the card to write on, here is the size: 3¾" x 3¾".


Gebruikte materialen / Materials used

kaartkarton A4

 Basic White, Orchid Oasis

cardstock

pons

Rectangular Postage Stamp Punch / Rechthoekige Postzegel-pons

punch

stempelset

Garden Birdhouses

stamp set

lijm

Multi-purpose Liquid Glue / Multifunctionele Vloeibare Lijm; Stampin' Dimensionals; Stampin' Seal / Seal Lijmroller

adhesive

gereedschap

Blending Brushes / Blendingborstels; Bone Folder / Vouwbeen; Clear Block / Transparantblok: A, B, C, I; Grid Paper / Rasterpapier; Paper Snips / Papierschaar; Paper Trimmer / Papiersnijmachine; Simply Shammy

tools

inkt

Classic Stampin' Pad / Klassiek Inktkussen: Orchid Oasis

ink

 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten