dinsdag 31 maart 2020

Double-sided Thoughtful Blooms






Als je deze lieve bloemetjes wilt maken, klik dan rechts bovenin om naar mijn webwinkel te gaan. Onderaan vind je een lijst met de gebruikte materialen.
Hey, hey!
Voor een project had ik deze leuke bloemetjes nodig, maar ik wilde ze aan allebei de kanten bestempeld hebben. Daar ben ik eens voor gaan zitten en heb ik deze methode bedacht.
I needed these cute little flowers for a project, but I did want them to be stamped on both sides. I had a good think about this and after some failures, I devised this method.
Met de Stamparatus, natuurlijk, en wat meetwerk. Houd je daar niet van? Ik ook niet, maar als het helpt de dingen zo te krijgen zoals je ze wilt hebben, ja dan…
Of course, with my Stamparatus, and some measuring. You don't like measuring? You and me both, but if it helps me to get the desired result, well…
Kijk maar eens in het filmpje, daar leg ik het je uit.
Have a look at the tutorial, I'm explaining it to you there.
Je hebt nodig:
You need:
stroken (Thick) Whisper White van 2,6 cm
zet op 1,3 cm een streep
zet een streepje op 3,8 en eentje op 6,4
2" strips of (Thick) Whisper White
draw a line at  ½"
draw a line at 1½" and one at 2½"



Gebruikte materialen / Materials used:
stroken van 2,6 cm - prima om restjes op te werken
(Thick) Whisper White
2" strips - a great way to work up scraps
pons
Small Bloom
punch
gereedschappen
Simply Shammy
Stamparatus
Stamparatus Deluxe Foam Mat
tools
inkt
Classic Stampin' Pad in:
Crushed Curry
So Saffron
Highland Heather
Gorgeous Grape
Petal Pink
Calypso Coral
inks




Geen opmerkingen:

Een reactie posten