zondag 18 maart 2018

Stamparatus™ en een uitdaging / Stamparatus™ and a challenge

Stamparatus en een uitdaging / Stamparatus™ and a challenge

Hey hey!

Ik heb gespeeld met de Stamparatus™. Dit een nieuwe stempelpositioneerder van Stampin' UP! en, boy oh boy, wat is dat een geweldig apparaat! Er zijn er meer op de markt, dat is waar, maar de onze heeft zoveel meer mogelijkheden om door te kunnen stempelen. Dat komt omdat er meer platen zijn waarop je je stempel kunt bevestigen. Je kunt de platen ook nog eens omkeren en van boven naar beneden bewegen.

I've been playing with my Stamparatus™. The new stamp positioner by Stampin' UP! and, boy oh boy, what a marvellous thing it is! There are more of them on the market, true, but ours has so many more possibilities for you to keep stamping. That's because there are more plates to put your stamp on. The plates are reversible and you can move them down too. 























Deze kaart had ik heel snel gemaakt. De stempelset is een oudere, maar hetzelfde idee is heel makkelijk uit te voeren met een andere stempel.
This card was really quickly made. I did use an older stamp, but the same idea is easy to carry out using a different stamp.



Ik moet wel zeggen dat zo'n kaart mijn stijl is. Ik ben niet zo van het bloemige. Toch vond ik dat ik mezelf eens moest uitdagen en een zeg maar 'zachte' kaart moest maken.
I have to confess this is my kind of card. I am not so much into the floral type cards. Still I was of the opinion I should challenge myself and make a 'soft' card.





Ik denk dat hij voor Moederdag wordt. Ik vind hem zelf niet onaardig geworden. Wat vind jij? I think I'll use it for Mother's Day. I am not too unhappy with it. What do you think?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten