vrijdag 30 november 2018

Goodie-Box




Hey, hey!
Ik heb kort geleden gasten gehad die bij mij kaarten kwamen maken. Daarbij kregen ze van mij deze goodie box. De maten ervan zijn zo, dat er kaarten en enveloppen in passen.
I recently had some guests come over to my house to make cards. I gifted them each with this goodie box. Its size will allow you to fit in cards as well as envelopes.
Ik kleed dan mijn tafel leuk aan en in het doosje doe ik het papier en andere voorgesneden dingen die de gasten nodig hebben.
I decorate my table then and into the box go the pre-cut paper and other things my guests are going to need.
En aan het einde kunnen de gasten wat ze gemaakt hebben mee naar huis nemen in een mooie verpakking.
And at the end the guests can take what they've made home in a nice box.


De stempelset die ik heb gebruikt voor de tekst is Merry Christmas to All. Ik ben helemaal vergeten dit in het filmpje te zeggen of hem te laten zien. Bij dezen dus.
The stamp set used for the text is Merry Christmas to All. I clean forgot to mention this in the video or to show it. So here it is.




Meer informatie over de maten
More details on the measurements
2 stukken Designer Series Paper 22,2 x 19,7 cm
1 stukje 12,4 x 5,4 cm voor de bodem
2 pieces of Designer Series Paper 8¾" x 7¾"
1 piece 4" x 2" for the bottom
een strook card stock  van 5 cm
een strook card stock van 2,5 cm
one 2" strip of card stock
one 1" strip of card stock
de grootste cirkel van de Stitched Shapes Framelits
the largest circle of the Stitched Shapes Framelits

Met 22,2 cm boven, rillen op 5,7 cm, een kwartslag draaien en rillen op 12,7 en 18,4 cm.
Werk verder af zoals in het filmpje hieronder.
With 8¾" top, score at 2¼",  turn a quarter turn and score at 5" and 7¼".
Finish as shown in the tutorial below.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten