vrijdag 7 december 2018

Gift Bag Punch Board Doosje / Gift Bag Punch Board Box



Hey, hey!
Ken je de kleine vierkante envelopjes van Stampin' Up!? Die zijn zó schattig! De maat van 8 x 8 cm maakt dat daar zulke lieve, kleine kaartjes voor te maken zijn.
(Whisper White 3" x 3" Envelopes - 40 envelopjes - 11,50)
Do you know Stampin' Up!'s small square  envelopes? They are too cute! The smaller size allows you to make the cutest, sweetest cards for them.
(Whisper White 3" x 3" Envelopes - 40 envelopes - 11,50)
Je kunt een setje kaartjes met envelopjes cadeau geven aan iemand, of een kaartje zelf gebruiken en het aan een bos bloemen hangen, vul maar in.
You can gift a set of these cards and envelopes away, or use one yourself and attach it to a bunch of flowers, there are many possibilities.
Deze kaartjes had ik ontworpen om uit te delen aan collega's, toen kreeg ik het idee dat ze ook geschikt zouden zijn voor een workshop heat embossing.  
I had designed these cards to hand out to colleagues and from there I thought they would also make a good workshop on heat embossing




De envelopjes zijn 8 x 8 cm, daarin past een kaartje van 7,6 x 7,6 cm. Voor een kaartje snijd je een stuk van 15,2 x 7,6 cm dat in het midden rilt en vouwt op 7,6 cm.
De mat erop maak ik dan 7,3 x 7,3 cm.
So the envelopes are actually 3" x 3", to fit a 3" x 3" card. To make a card you'll need a piece of 6" x 3", scored and folded in the middle at 3".
I cut the mat on top at 2" x 2".
Ik ben nog even de kerstsferen, maar ik ben ook al aan het nadenken over volgend jaar en ik heb ik deze alvast ontworpen voor een workshop.
I'm still in a Christmassy mood, but I'm also thinking ahead to next year and I've designed these for a workshop.




Dit zijn nieuwe stempelsets, ze zijn vanaf januari te verdienen. Ja! Te verdienen bij een bestelling van een bepaalde omvang. We hebben nu bij Sale-A-Bration zelfs een stempelset met Nederlandse teksten! Ik mag je nog niet de binnenkant van de nieuwe catalogi laten zien. Maar wel een voorproefje van de stempelsets.
These are all new stamp sets, you can earn them from January. Yes! Earn them with a qualifying order. For Sale-A-Bration we now even have a Dutch sentiment set!
I can't yet show you the inside of the new catalogues. But I can give you a sneak peek of the stamp sets I have used.


Ik vond dat ik ook een leuk doosje moest maken waar de gasten van de workshop hun kaartjes in kunnen doen en ik kan zelf een setje kaartjes cadeau geven in zo'n doosje.
Het doosje is 8,25 x 8,25 cm groot en 3,5 cm hoog.
I wanted to design a cute box for my workshop guests to put their cards in and of course I can give someone a set of cards in sweet box little box like this.
The box measures 3¼" x 3¼" and it’s 1" high.
Nodig voor het doosje:
For the box:
-       een stuk papier van 27 x 15,25 cm
-       met lange zijde boven, ril op 3,5 / 11,75 / 15,25 / 23,5 cm
-       met korte zijde boven, ril op 3,5 en 11,75 cm
-       vouw alle rillijnen en loop ze na met het vouwbeen
-       a piece of 10" x 6"
-       with long side top, score at 1" / 4" / 6" / 9¼"
-       with short side top, score at 1" and 4"
-       fold and burnish all score lines with bone folder
Voor een mooie afwerking gebruik ik mijn Gift Bag Punch Board. In het filmpje kun je zien hoe.
For a neat finish of the flaps, I use my Gift Bag Punch Board. In the video you can see how.




Hier is de beloofde foto met het sjabloon van het doosje, dan kun je het rustig bekijken.
Here's the promised picture of the box template so you can have a longer look at it.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten