vrijdag 23 november 2018

Kerstkaart met Vertical Greetings / Vertical Greetings Chistmas Card



Hey, hey!
Met de prachtige stempelset Vertical Greetings kun je ook een heel leuke kerstkaart maken. Eentje die niet zo kersterig is, maar toch sjiek.
You can make a still elegant, yet less Christmassy card with the beautiful stamp set Vertical Greetings.





Als je wilt weten hoe ik de stempel in meer kleuren gestempeld heb, raad ik je aan eens een kijken naar mijn filmpje hierover.
If you are curious as to how I stamped the image in more colours, please check out my tutorial on this.
Overigens, hoe ik de achtergrond met het ruitjespatroon heb gestempeld is ook te vinden op mijn YouTubekanaal.
By the way, how I made the gingham background is also to be found on my YouTube Channel.
Hoe ik deze kaart verder heb gemaakt, kun je zien in het filmpje hieronder.
How I've made this card, can be seen in the video below.




Hier zijn de maten die ik noem in het filmpje:
Here are the details I'm referring to in the video:
Shaded Spruce card stock 20 x 14,00 cm, met de lange kant boven rillen op 5 en 15 cm.
2 stukjes Golf Foil 4,5 x 13,3 cm
gestempelde afbeelding 3,8 x 12,7 cm
Whisper White 9 x 12,7 cm
Shaded Spruce card stock 8" x 5½", with long side top score at 2" and 6"
2 pieces Gold Foil 1¾" x 5¼"
stamped image 1½" x 5"
Whisper White 3½" x 5"
De embellishments:
Red Rhinestone Basic Jewels
Jewels Basic Pearl (die zijn er niet meer, maar een ander blingetje doet het ook)
Garden Green Baker's Twine
The embellishments:
Red Rhinestone Basic Jewels
Jewels Basic Pearl (no longer current, but any other blingy thingy will work)
Garden Green Baker's Twine
Detailed Trio Punch
Detailed Trio Punch


Geen opmerkingen:

Een reactie posten