donderdag 29 november 2018

Simplestamping Nr.1







Hey, hey!
We hebben momenteel een challenge bij Stampin' Up! om kaarten te ontwerpen die voor een beginner te doen zijn, zonder dat hij daarvoor veel dingen moet aanschaffen.
We currently have a challenge at Stampin' Up! to design cards that are doable for a beginner stamper, without having to invest in many tools etc.


Ik vind het een erg leuke challenge want nu moet ik terug naar de basis van het kaarten maken en nadenken over een goed concept.
I really like this challenge because it makes me go back to the basics of card making and i makes me think about a good concept.
Vandaag voor jou mijn eerste ontwerp. Er zullen er nog wel meer komen, want ik vind het eigenlijk gewoon erg leuk.
Today, for you, my first design. I will have no doubt more to follow, because I actually love this challenge.
Zoek maar eens op #simplestamping, daar vind je ideeën van Stampin' Up! demo's van over de hele wereld.
Have a search on #simplestamping, you'll find designs by Stampin' Up! demonstrators from all over the world.




Wat meer details:
Some more information:
1 vel A4 Thick Whisper White, bestempeld in Shaded Spruce, Coastal Cabana, Real Red en Melon Mambo
1 sheet of Thick Whisper White, stamped in Shaded Spruce, Coastal Cabana, Real Red and Melon Mambo
met de lange kant boven snijden op 14,85 cm
rillen op 10,5 cm
with the long side top, cut at 5"
score at 4"
stukje Red Foil van 7,3 x 7,3 cm
piece of Red Foil 2" x 2"
stukje Whisper White van 6,7 x 6,7 cm
piece of Whisper White 2⅝" x 2⅝"
Red Rhinestone Basic Jewels






Geen opmerkingen:

Een reactie posten