vrijdag 15 juni 2018

Never Ending Card

Hey, hey!



Deze kaart heb ik gemaakt voor een bestelling voor een heer die binnenkort jarig is. Hij is altijd opticien geweest; goede wijn en tuinieren zijn zijn hobby's. Vandaar de keuze voor de versiering.
Dit is een Never Ending Card, je kunt hem blijven draaien en draaien en steeds komt dan een andere afbeelding boven. Ik wilde niet zoveel kleine en verschillende vlakjes hebben, daarom heb ik eerst de afbeeldingen groter gestempeld en deze kleiner gesneden waarna ik ze op de basiskaart heb geplakt. Ik moet zeggen dat het resultaat me bevalt.




I have made this card to order for a gentleman who has his birthday coming up. Before his retirement he was an optician; fine wines and gardening are his hobbies. That explains the decoration.

For this Never Ending Card I wanted fewer various small panels, so I stamped the images on bigger pieces of paper and cut these up to adhere them to the panels of the base card. I do like this effect. Have a fun day!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten