zaterdag 27 oktober 2018

Filmpje in het Nederlands / Video in Dutch





Hey, hey!
Van mijn blog ben je gewend dat ik in het Nederlands en in het Engels schrijf. Dat blijf ik ook doen.
If you have visited my blog before, you'll know that I write both in Dutch and English. I will continue to do so.
Tot dusver heb ik in het Engels gefilmd en dat gaat veranderen.
Ik wilde veel mensen bereiken en dan is wereldwijd Engels de eerste keuze.
Maar, ik wil ook mensen in Nederland bereiken.  Daarom film ik voortaan in het Nederlands met Engelse ondertitels waar nodig.
Up till now I have filmed in English and that is going to change.
I wanted to reach many people and then worldwide English is the obvious choice.
But, I also want to reach people in the Netherlands. That's why I'm filming in Dutch with English subtitles where necessary from now on.
De maten blijf ik in inches en centimeters geven, dan kan iedereen een van mijn projecten maken; je ziet ook wat er gebeurt in het filmpje.
Ik werk bij voorkeur in inches: veel van het Stampin' Up! materiaal heeft inch-maten en daarbij ben ik cijferblind. Hoe raar het ook mag klinken, ik kan beter met inches overweg dan centimeters. (Dat zou mijn oude wiskundedocent eens moeten horen.)
I'll continue to give measurements in inches and centimetres, so that everyone can make one of my projects; you can see how to in the video.
Working in inches is what I prefer: a lot of the Stampin' Up! material is in inches and what is more, I suffer from dyscalculia. I know it sounds strange, but I work better in inches than in metric. (My old maths teacher ought to hear this.)
Goed, dat is mijn blogpost voor deze week. Het filmpje is dus het eerste in het Nederlands, maar het tweede in de reeks met tips en handigheidjes.
Well, that's this week's blogpost. The video then is the first one in Dutch, but it's the second one in my series on tips and tricks.
Als je het leuk vindt, wil je dan het filmpje liken? En laat vooral iets van je horen, ik stel vragen en/of opmerkingen op prijs.
Veel plezier met het kijken!
If you like it, would you please give me a thumbs-up? And do leave a comment, I really appreciate your reaction.
Have fun watching!
Karin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten