vrijdag 29 november 2019

Warme chocolademelk op een koude winterdag / Hot Cocoa on a Cold Winter's Day






Als je dit leuke doosje wilt maken, klik dan rechts bovenin om naar mijn webwinkel te gaan.
Onderaan vind je een lijst met de gebruikte materialen.

Hey, hey!
Niets is lekkerder op een kille winterdag dan een mok warme chocolademelk.
On a cold winter's day there are few things as satisfying as a mug of hot cocoa.
Deze schattige doosjes heb ik gemaakt voor mijn nichtjes. Ze bevatten een zakje van de instant cacao waar zij dol op zijn. Ik ben dol op leuk verpakte cadeautjes geven.
These cute boxes are for my nieces. Inside is a sachet of the instant cocoa they love. I love to give small, beautifully wrapped presents.





De afmetingen:
The dimensions:
Very Vanilla cardstock van 18,4 x 14 cm (gestempeld met de 14 cm kant boven)
met 14 cm kant boven, ril op 1,9 / 6,35 / 8,25 / 12,7 cm
met de 18,4 kant boven, ril op 1,9 / 14,6 / 16,5 cm
als je er lint op wilt hebben, ik heb op  8,3 cm vanuit de bodem gemeten
7¼" x 5½" piece of Very Vanilla cardstock (stamped with the 5½ side top)
with the 5½" side top, score at ¾" / 2½" / 3¼" / 5"
with the 7¼" side top, score at ¾" / 5¾" / 6½"
if you want to attach some ribbon: I've measured 3¼" from the bottom up




De gebruikte materialen:
The materials used:
Classic Stampin' Pad Real Red
Classic Stampin' Pad Early Espresso
Classic Stampin' Pad Garden Green
Delicata Metallic Ink Golden Glitz
Cup of Cheer
Cup of Christmas
Garden Green " Double-stitched Ribbon
Linen Thread
Mini Glue Dots
Tear & Tape Adhesive
Tjokvol Kerst




Geen opmerkingen:

Een reactie posten